Bugün paytr başvurum onaylandı ve canlı moda aldık. Fakat telefon numarası zorunluluğumu var? Müşterinin telefon numarası bulunmuyorsa hata mesajı geliyor ve ödeme ekranı açılmıyor. (WISECP kullanıyorum.)