O kadar çok ihtiyaç sahibi var ki, ciddi anlamda durumları hiç iyi değil. Gözün gördüğünü biliyoruz, birde göremediklerimiz var aslında bu noktada umarım herkese kesintisiz olarak bu ihtiyaçlar ulaşır. Onun veya bunun farketmiyor benim vatandaşımın ihtiyacı giderilsinde gerisi önemli değil. Siyasetten anlamam.