Müşteri kafasıyla düşünerek yazıyorum ve bana göre açık olmalı ki takip isteğinin onaylanmasını beklemeden ürünlere bakabileyim. Üşengeç biriyim açıkçası çok çok merak etmediğim sürece takip isteği atmam alışveriş için