command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz önce anneme (65+ olduğu için sanırım) bir görevli , Cumhurbaşkanlığı logolu bir poşette bir adet kolonya ve maske bıraktı eve.
Konu kilitlensin