Cumhurbaşkanımızın talimatıyla devletimizin size bir hediyesi denilse daha sağlam bir propaganda olurdu,şahsen benim hoşuma giderdi ama ''Cumhurbaşkanımızın size hediyesi'' nedir? Bu cümleyi savunacak kadar ne yaşadınız?