bu köylünün tapularını milletin vergilerini felan filan daha önceki hükümetlerde dağıtan bir arkadaşa denk geldiniz mi? gelmediniz. peki neden küçümsemek için sıradan birşeymiş gibi gösterme çabasındasınız. haklısınız bizim vergimiz bizim paramız normal şartlarda olağan olması gereken birşey lakin bu ülkede olması anormal bişey bunu inkar edende bu kafada takılanda nankördür başka lafa gerek yok..