Bakın ben işsizim yaklaşık 1 senedir, eşimde aynı şekilde işsiz. Devlet tarafında ne kadar yardım kuruluşu varsa başvuruda bulunduk hem eşim hem ben. Ama kimse kapımızı çalıpta 'arkadaş sen işsiz ve evlisin ve buna rağmen kirada oturuyorsun ne yiyip ne içiyorsun' diye soran olmadı. Bana kimse yardımlar ihtiyaç sahiplerini buluyor demesin. İllaki buluyordur Allah kabul etsin, yardıma ihtiyacı olupta yararlananlara ne mutlu. Ama ben hala ve hala devletten 1 kuruş almadım (alamadım) yardım niyetine.

Yan daireme valilikten 5 ay önce kira yardımı bağlandı. Kendisi çalışıyor. Allah zorda olupta ihtiyacı olanlara yardım, ihtiyacı olmayıpta yardım dileyenlere akıl versin ve aynı zamanda komşusu açken tok yatan komşulara .. neyse söylemeyeceğim.

Düşünen olursa diye ileteyim; ailemiz sağolsun yardım ediyorlar.