mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- O bir hediye değil, yükümlülük.
2- O yükümlülüğü yerine getiren bir şahıs değil Türk milleti.
biraz klişe olacak ama öncekilerin yükümlülüklerini de gördük.

ben cumhurbaşkanının ismini duyunca huzur buluyorum, bu şekilde hediye dağıtılmasının da bence hiçbir zararı yok. Türk milletine kim çağrıda bulunduysa onun adının geçmesinin yanlış bir tarafını görmüyorum.

savaşı halk kazanır ama komutanın adı geçer.