Cumhurbaşkanı kendi cebinden örneğin kolonya aldırıp belirli semtlere dağıttırıyor olabilir. İlla şu kadar bağış yapıyorum şeklinde resmî açıklamaya gerek yok. Mesela Kasımpaşa, Beyoğlu gibi yerlere sürekli Cumhurbaşkanımız elinden geldiğince yardımcı olur. Doğup büyüdüğü yerdir. Devlet kasasından değil kendi cebinden olan yardımlardan bahsediyorum. O durumda cumhurbaşkanımızın hediyesi tabiri doğru olur. İçeriği bilmeden olumlu ya da olumsuz yorum yapmak gereksiz.