Kriz dönemlerinde, devletin arkanda olduğunu hissettirmek herkesi rahatlatır.
Durum tam olarak budur. Söylenen laflara, sözlere bu kadar takılırsanız evin yolunu bulamaz kimse.
Evet aynen öyle, Devletimizin vatandaşa destek ödemesidir denip teslim edilir ve Devletin arkasında olduğu hissettirilir. Kişiler Devlet değildir onun için kişi adı ve onun hediyesi falan bunlar siyasi şovdur, dürtüklenmeyen hiç bir memurda yancılık olsun falan diye böyle bir şey söylemez. Ezberletmişlerdir onu.
Bunu herkes aklına soksun evet Cumhurbaşkanı hepimizin Cumhurbaşkanı ama aynı zamanda bir siyasi figürdür ve bu sistemi kendisi kurmuştur, partili Cumhurbaşkanıdır her icraatı siyaseten olmak zorundadır, aksi durumda tekrar seçilemez.