İyi niyetinizi anladım hocam sorun yok burası forum tabi aklınıza gelen soruları elbette sorabilirsiniz hatta sormanızı da isterim. Şimdi şöyle birşey var onaylanmıyor demek başka incelemenin gecikmesi başka bir olaydır. Şu anda eskiye göre daha geç onay alıyordur belkide dediğiniz gibidir onuda bilemiyorum çünkü adsense al sat işleri yapmıyorum ve şu sıralar yeni sitede alıp adsense hesabıma eklemediğim için birşey diyemiyorum ama şundan eminim daha yeni bir site sattım kişi onaya gönderdi aynı şekilde kovid 19 sebebi ile incelemede gecikme var dedi aldığı günün ertesi günü reklamını koydu. Varsa aklınıza takılan çekinmeden sorabilirsiniz.
Haklısınız forumda bayağı konu açan oluyor bu yüzden.Mesela benimde bir sitem beklemede hala.Bir süre sonra covid 19 sebebiyle inceleyemiyoruz uyarısı alıyor.Nadir de olsa onay alan oluyor tabi.Amerikadaki yaptırımlar onayı oldukça güçleştiriyor.O yüzden adsense ile satmanız daha iyi olurdu demek istedim bende.Son olarak sayaç koyarsanız ve adsense ile satmayı düşünürseniz son fiyatı özelden yazabilirsiniz.