English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adsense onay hizmeti verdim o kadar kişiye, adsense satışı yaptım bir o kadar.Şu aralar onaylanmıyor.14 senedir adsense kullanırım sıkı takipçisiyim.Red yiyor sebep ise kovid 19 . Orada red yeme sebebinde zaten yazıyor covid 19 sebebiyle sitenizi inceleyemiyoruz diyor.O yüzden bu aralar herkes adsense dahil site arıyor.Sizin için söyledim.
İyi niyetinizi anladım hocam sorun yok burası forum tabi aklınıza gelen soruları elbette sorabilirsiniz hatta sormanızı da isterim. Şimdi şöyle birşey var onaylanmıyor demek başka incelemenin gecikmesi başka bir olaydır. Şu anda eskiye göre daha geç onay alıyordur belkide dediğiniz gibidir onuda bilemiyorum çünkü adsense al sat işleri yapmıyorum ve şu sıralar yeni sitede alıp adsense hesabıma eklemediğim için birşey diyemiyorum ama şundan eminim daha yeni bir site sattım kişi onaya gönderdi aynı şekilde kovid 19 sebebi ile incelemede gecikme var dedi aldığı günün ertesi günü reklamını koydu. Varsa aklınıza takılan çekinmeden sorabilirsiniz.