Hocam siteye girip bakmadınız sanırım çünkü siteyi konuda paylaştım yani siteye girdiğinizde reklamın olduğunu görürsünüz.Sayaç konusu ise adsense sayfa görüntülüme ortalamasına göre söyledim. Ama sayaç koyup sonra konuyu tekrardan günceleyeceğim. Adsense hesabımı satmıyorum onay konusuna gelince daha yeni 1 sitemi sattım ve alan kişi 1 gün sonra reklamını ekledi. yani onaylanmama durumu olmaz alacak kişi kendi adsense hesabına siteyi ekler ve onaya sunar hepi bu
Hocam adsense onay hizmeti verdim o kadar kişiye, adsense satışı yaptım bir o kadar.Şu aralar onaylanmıyor.14 senedir adsense kullanırım sıkı takipçisiyim.Red yiyor sebep ise kovid 19 . Orada red yeme sebebinde zaten yazıyor covid 19 sebebiyle sitenizi inceleyemiyoruz diyor.O yüzden bu aralar herkes adsense dahil site arıyor.Sizin için söyledim.