berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o olay daha başlamadı diye biliyorum hocam
başladı. https://www.r10.net/off-topic/229670...e-basladi.html ayrıca marketlerden de ücretsiz maske alabileceğiz