saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım cukkalanmaz.
Her halde ihtiyaç sahiplerine verileceğini sanmıyorsun İşsizlik fonunda biriken paralardan, işsizler ne kadar faydalandıysa. 15 Temmuz için toplanan paralar nereye gittiyse, bu toplanan parada oraya gider. Örnek olarak, 15 Temmuz için 309 Milyon toplayan vakıf ortada yok ama bakana sorarsan para güvende diyor
Ne yazık ki Türkiye'de siyaset, halk için yapılmıyor. Onun için kim yönetirse, yönetsin. Sonuç hep aynı oluyor, yani hep sırtımıza biniliyor. Her iktidar, kendi burjuvasını yaratıyor. Bize de; Bilmem kaç parçaya bölünüp, tuttuğumuz tarafları savunmak ve alkışlamak kalıyor.
https://www.yenicaggazetesi.com.tr/1...de-257172h.htm