saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gibi programlarda aylık lisans ücreti yerine tek seferlik ücret ödenmesi taraftarıyım. Aylık o fiyatlara bu program için fazla müşteri bulamazsınız diye düşünüyorum.
Bende fazla satma taraftarı değilim. Verdiğim bütün hizmetler de zaten normal fiyatların üstünde veriyorum.