bilgilens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izmirde anakart tamiri yapan yerler var. anakartın yandığını içini açıp filan mı söyledi yoksa direk baktıktan sonra mı söyledi.
1 gün cihazın burada kalmasını söylediler bende bıraktım tam güvenemedim belki sallamasyon iş yapmış olabilirler gibime geliyor cihaz 3-4 kez kullanıldı