Merhaba R10 ailesi. Uzun süredir kullanmadığım notebookumu sarja taktım sarj ışığı yanıyor fakat açılmıyor. Bende herhangi bir tamirciye gösterdim ana kartı yandığını olmayacağını söyledi. Bende pek anlamam bu işlerden ana kart değişse falan açılmaz mı gene ? Bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Notebook tamiri yapan varsa da aramızda ona da gönderebilirim cihazı yabancıya gitmemiş olur