Merhabalar, ekip arkadaşım ile beraber masaüstü programı yazdık.

Wi-Fİ ile telefonu bilgisayara bağlıyosunuz. Hattınız da olan SMS haklarını toplu olarak kullanıp istediğiniz numaralara SMS atabiliyosunuz?

Böyle bir programa ihtiyacı olan var mı?