Evet tüketici hakem heyetine siz başvurucu yapacaksınız. Fatura sizin adınıza ise ve kargo alindi iş bitti tutanak tutulmadi diye birşey yok. Siz tüketici hakem heyetine açık ve net şekilde kanıtlarla birlikte başvuru yapın kesin sonuç alacaksınız. Ben 8 yıl kullandığım buz dolabını iade edip sıfırını aldım. Hakkınızı arayın