Milkovich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar AA abonesi. AA abonesi olmadığınız halde onların görsellerini ve içeriğini paylaşmak etik mi?
Hangi etikten bahsediyorsun hocam netflixi facebooku dolandırmak için 1₺ den sanal kart alanların cirit attığı ortamda piyasaya düşmüş haberi çekmek mi dert oldu.

MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sebebi şu hocam o sitelerin AA üyeliği var AA bakacak diyecek ki bu adam bizim üyemiz zaten bot kullanarak içerik giriyor. Ama senin siteye bakacak diyecek ki bu adam benim müşterim değil ve izinsiz olarak haberimi yayınlıyor. Yani bot sadece haberi çekmene yarar izine değil izin olması lazım
AA tespit edecekte seni bulacakta en fazla uyarır, sende kaldırırsın, binlerce botla içerik çeken bu şekilde haber sitesi var sıkıntı olmuyor ama biri bot yaptıracam deyince herkes telif yersin diyor enteresan.