Sebep? hepsi AA dan alıyor içeriği kendileri üretmiyor ki.
sebebi şu hocam o sitelerin AA üyeliği var AA bakacak diyecek ki bu adam bizim üyemiz zaten bot kullanarak içerik giriyor. Ama senin siteye bakacak diyecek ki bu adam benim müşterim değil ve izinsiz olarak haberimi yayınlıyor. Yani bot sadece haberi çekmene yarar izine değil

izin olması lazım