demircash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 2 Hafta Oldu Kart AGTde Duruyor Getirmiyorlar. Illa kendiniz gelip alacaksiniz diyorlar surekli baska bahaneler ile getirmiyorlar.
Arayıp firmanızı şikayet edeceğim derseniz getiriyorlar. Bide haftası bir şu saatlerde gelecek diye msj atıyorlar.