the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Freepik'te iki tür lisans var; atıflı ücretsiz ve premium (atıf yapsanız bile kullanmanız yasak). Kafam ağrımasın, kul hakkına girmeyeyim diyorsanız ya aylık 10 euro ödeyin ya da pixabay.com , pexels.com gibi CC0 lisans kullanan (atıfsız ticari kullanım serbest) siteleri tercih edin.
Teşekkürler hocam aydınlatığınız için, o lisans mevzusunu anlamamıştım zaten.