Hocam bu işin vergisel kısmı hakkında bir bilginiz var mı?
Yani themeforest veya diğer platform gelirlerini faturalandırmanız gerekiyor mu veya faturalandırıyorsanız bunu nasıl yapıyorsunuz acaba?