Üzüm içtim 6-7 ay boyunca bir sure sonra bıkkınlık veriyor ve kokusu normalde içmeyince çok kötü ve baskın geliyor [emoji849]
Anason içilen ortamda üzüm ictirmiyorlar

VOG-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi