Çok fazla ca denk gelen bir durum . 5 senedir aktif olarak hem internet hem uygulama hemde sosyal medya hesaplarında fal ve fal bakanlar ile görüşmeler yapmaktayım . Hem onlar ile destek hemde beraber bir yol üstünde devam etmekteyiz.
Muhtemelen kişi bize gelen kişiler ile aynı kişilerden biridir .
Bu kişiler sayfaları dolandirm ak için bu yöntemi seçmiş nasıl olsa çok para kazanıyorlar direk verirler gibi bir durum oluşmuş ama aslında durum öyle değil .
Verdiğiniz bir hizmet ve kişi kendi rızasıyla gönderdiği bir ücret var kişi hizmeti beğenmediği takdirde iade yapabilirsiniz. Kişi eğer size tehditlere devam ediyorsa ( yaşam koçluğu belgesi var ise hemen vergi levhası alıp fatura kesip ) ondan önce siz onu dava edebilirsiniz. Sizi dolandir maya çalışan kendisi bu şekilde 11 sayfadan para alınmış bana gelen bilgiler bu yönde .
Vergi levhası yok maalesef arkadaşın sorun olur mu? Bildiğim kadarıyla kazanılan ücreti asgari gelirin altında olduğunda bildirme zorunluluğu yok
Hocam engellesin direkt.

Sonuçta para ödediği şey kelimelerden ibaret şikayet edebileceği bir durum yok. Hem zaten belli ki zeka seviyesi düşük bir arkadaş 50 ye 500 iade almak isteyen sivri zeka...
Arkadaşın banka hesap bilgileri elinde olduğu için korkuyor biraz engellerse sinirlenir durum kötüye gidebilir diye