dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben artık bırakacak gibi yim artık bıktırdılar insanları yıldım yeter dedim. Başka çözüm yolu bulmayı deneyecegım
shadowa yakalanmıyorsan devam et bence.