şu shadow belası olmasa başlanırda , son zamanlar felç ettiler insanları. yoksa 0dan başlamakta bir sorun görmüyorum. birşeyler yapmak hiçbirşey yapmamaktan iyidir. Ayrıca büyük geçmiş olsun.
Hocam ben artık bırakacak gibi yim artık bıktırdılar insanları yıldım yeter dedim. Başka çözüm yolu bulmayı deneyecegım