dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıfırdan başlayacaksınız o zmana
şu shadow belası olmasa başlanırda , son zamanlar felç ettiler insanları. yoksa 0dan başlamakta bir sorun görmüyorum. birşeyler yapmak hiçbirşey yapmamaktan iyidir. Ayrıca büyük geçmiş olsun.