1) Fiyatlar uygun dediğiniz için her zaman aldığım mamaya bakmak istedim.
2) Türkiyenin en ucuzu neden değilsiniz demedim zaten. Kaldı ki daha ucuza da satan yerler de var. Onları paylaşmadım. Uygun dediğiniz için bende gözden geçirin dedim
3) Bir müşteri adayı olarak eleştriye açık olmanızı beklerdim.
iyi çalışmalar
Bir ürüne bakıp fiyatlarınızı gözden geçirin demek garip geldiği için, yoksa tabiki eleştirebilirsiniz.