Herkese günaydın, yapmam gereken bir ödeme nedeniyle enpara uygulamasına girdim, 2 birikim hesabım bulunuyor. Birisi kişisel ihtiyaçlar için, bir diğeri de iş için. İş hesabımda yaklaşık olarak 3.650 TL para vardı, uygulamaya girince ne birikim hesabım ne de param duruyordu. birkaç kez girip çıktım, sonuç aynı. bilgisayardan girdim, değişen birşey yok. harcamalarda, çıkışlarda görünmüyor fakat hesaba aktardığım 3.600 tl görünüyor. yani harcama olmadan, para çekilmeden nasıl olurda hesap kapatılır, para yok olur? müşteri hizmetlerini aradım finansbank'a bağladı enpara mesai saatleri dışında olduğu için. telefonu açan temsilci 8 gibi aramamı söyledi. ne yapılır, daha önce başına böyle bir durum gelen var mı?

Edit: Düzeldi durum geçmiş olsun