Konu
Aramızda nargileci var mı?
05-04-2020, 02:26:37
#7
Eflaki
Platin üye
Ben de küçük boy nargileyi yaktım, az biraz tütün vardı. Tesadüf bu başlığı gördüm.
Ha bir de Türk kahvesi de var yanında.