Merhaba arkadaşlar iyi forumlar
Lenovo İdeapad 700 serisi kullanıyorum sürekli karşıma "CRITICAL PROCESS DIED" ve "UNEXPECTED STORE EXCEPTION" hatası alıyorum, 2 Ram slotum var 2 tane ram takılı 8+8 GB iki ramı de sürekli yuvalarında yer değiştirdim RAM'lerden kaynaklı bir hata olmadığını çözdüm, hatayı almaya başladıktan sonra bilgisayarıma format attım tertemiz yükleme yaptım ama hata almaya devam ettim Windows dosyalarımdan da değil diye umuyorum, sizce hatanın sorunu ne olabilir arkadaşlar rica etsem yardımcı olabilir misiniz?
Merhabalar,
Format attığınız da tüm disklere mi attınız ?
Eğer tüm disklere atmadıysanız, bilgisayarınızı Anti-Malware programları ile taratınız. Diğer disklerde bulunan kötü amaçlı yazılımlar bir sonraki yeniden başlatmada sisteme yerleşmekte ve bu hatayı vermektedir.
Tüm Disklere Format Attığınız Halde Hata Alıyorsanız ;
Bu sorun %90 Driver ve %10 ihtimal ile de yüklediğiniz bir programdan kaynaklanmaktadır.
Bilgisayara baştan temiz bir kurulum yapın ve tüm driverları tek tek kurun, her bir driver kurmanızın akabinde restart yapın ve hata alacak mısınız almayacak mısınız bakın. Tüm driverları tek tek kurmak burada önemli bir husus. Elbet birinde hata vermeye başlayacaktır.
Tüm Driverlar Kuruldu Ancak Hata Devam Ediyor;
Driverları kurduktan sonra hata gelmedi diye herhangi bir yüklediğiniz program varsa o programı inceleyin kaldırın veya eski-yeni sürümünü yükleyin.