username adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem sevindim hem utandim gece gece

Cok tesekkur ederim kardesim, bu senin guzelligin - kesinlikle r10 icin forumun enerjisi rengisin

r10'un guzelligi burada - cok guzel arkadasliklar dostluklar kazandiriyor

===========
birseyler icin cabaliyoruz r10 da bize - yol ekmek oluyor
onemli olan kirmadan parcalamadan yapmak istedigimizi yapabilmek
Teşekkürler abi. Doğru söylüyorsun hem kazanıyoruz , hem çabalıyoruz . Sevinmene bende sevindim abi 🙈😊