JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese hayırlı geceler olsun Teşekkürüm var ;

Değerli büyüğüm , abim ve çok sevdiğim adam @username; Her konuda yardımcı olmaya çalışan çok iyimser bir abimdir , bugün konusunda yaklaşık 15 kişiye domain verdi bende içinden giyim.info ' yu aldım Her konuda yardımcı olduğun için ve iyimserliğin için çok teşekkürler değerli büyüğüm Ek olarakta yaptığın jest içinde ayrıca teşekkürler Sen ve senin gibi büyüklerimi seviyorum
hem sevindim hem utandim gece gece

Cok tesekkur ederim kardesim, bu senin guzelligin - kesinlikle r10 icin forumun enerjisi rengisin

r10'un guzelligi burada - cok guzel arkadasliklar dostluklar kazandiriyor

===========
birseyler icin cabaliyoruz r10 da bize - yol ekmek oluyor
onemli olan kirmadan parcalamadan yapmak istedigimizi yapabilmek