Demo üzerinden test ettim, harika bir script olmuş.
Merak ettiğim husus ise stabilliği.
Örneğin scripti satın aldıktan 4-5 ay sonra sistem üzerinden konfigürasyon sorunları yaşanır mı?
Merhaba, güzel yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle. Sistem API veya benzeri bir şekilde değil, direkt PHP'de bulunan IMAP fonksiyonu üzerinden çalıştığı için herhangi bir problem yaşanmaz.