Konu
COVID-19 de dolayı red yedik
04-04-2020, 16:56:33
#6
TeK_Cizgi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
neredeyse bir hafta olmuştu şimdi cevap geldi üzüldüm ya aynı anda başka siteye de onay yollamıştım ama ona uygun değil mesaj gelmişti
arkadaşlar tekrar yollamak ta fayda var mı sizce