Merhaba,
Fırsatçılık değil ben zamanında 799 TL'e almıştım. Doğru düzgün kullanmadığım içinde 650 TL'e satmaktayım.
Dönem içi 459 TL e düştü diye de ölü fiyata satacak değilim

Tekrar dönem içi düştüğünde alabilirsiniz.
Satan var mı diye soruyorsunuz bende cevaplıyorum.
O zaman konunuzu editleyin ve 300-400 TL den fazla para vermem diye yazın.
o fiyata aldığınıza dair bi fatura belge varsa değerlendirecem teklifinizi yanlış anlamayın tepkim size değil x miktara alıp kullanıp 2x miktara satanlara