corona virüsünün ekonomiye etkisi sebebiyle olabilir. Dünya genelinde baş gösteren finansal sıkıntılar, reklam bütçelerini kıstı. Ayrıca internet kullanımının artması ile reklam başına alınan ödemelerdeki payımız da azaldı. Bir süre bu şekilde gidecektir, herkes için geçerli bir durum.
Ben de öyle düşünüyorum corona etkisi diye .... izlenimler %20 artarken gelir % 15 düştü
internet kullanımının artması ile payımızın azalması ilişkisini anlayamadım yalnız