Konu
Ben Artik Yoruldum
04-04-2020, 02:58:45
#19
CanHoroz
Foruma girmekten vazgeçtim artık, sık kullanılanlardan r10u kaldırdım girmeyeyim bunu görmeyeyim diye. Umarım düzelir.