@Coskun; abi hcaptcha çok gıcık iğrenç bir şey ve sürekli insan olup olmadığımı sorguluyor, vallahi ben de bıktım, gerçekten insanım diyorum, 3 tren daha işaretle diyor, tamam diyorum işaretliyip giriş yapıyorum. Sonra forumdan çık yemek ye gel tekrar soruyor insan mısın diye :=) Vallahi insanım