Konu
Ben Artik Yoruldum
04-04-2020, 01:54:03
#11
omerk2
Eski sistem çok daha rahattı, burada resimler de görünmüyor doğru düzgün. Eski sistem saldırıya daha mı çok müsaitti acaba