hocam optimize yapmaya çalışıyorum resimleri yazı sayfasının genişliğine göre yüklüyorum,kalitesini düşürüyorum farklı olarak ne yapabilirim? Eklenti aracılığıyla yapıp siteyi yormak istemiyorum? Tavsiyeleriniz nelerdir?
Birçok yöntem vardır ama ben Photoshopyapıyorum. (web için kayıt et özelliğini kullanıyorum)