Bir domaine 500 sub kurmayı neye güvenerek yaptınız, zaten ana domain banlanınca otomatik tüm sublarda banlanir,
ister domainde 5 sub olsun yada 5000 sub olsun, değişen birşey yok ikisi arasında
Size kim dedi benım tek domaine 500 sub kurduğumuda sen oyle diyorsun bana ben orada cvb olarak yazdım okumadan bam diye atlamayın isterseniz.