Maalesef, yok diye biliyorum.

Geçtiğimiz günlerde doktorun bir tanesi bu konuda açıklamalar yapıyordu. Normal insanlarında sağlık hizmeti alması gerektiğini, buna da ihtiyaç olduğunu söylüyordu.