digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Notepad++ gibi ya da bir sürü plugin var.
Seçtiğiniz alanda kaç karakter olduğunu veya kaç kelime olduğunu söylüyor.
Ya da siz tek tek hesaplamayın.
100 karakter ya da 100 kelime için fiyatınızı söyleyin.
Alıcı kendi malının hesabını yapsın.
Fiyat teklifi hazırlama diye bir şey var.
Devlet ya da kurumlar alım ihalesine çıkar.
Her kurum için ayrı ayrı fiyat teklifi mal özellikleri vesaire dosya hazırlar gönderirsin.
Sonra?
Hiç bir ihalenin sende kalmama ihtimali vardır.
Yani verdiğin her teklife iş almak zorunda değilsin.
Bir dükkana girip onlarca soru sorup çıkan bir sürü müşteri olur.
Dediğim gibi ticaret böyle yapılır.
Teklif verdiğiniz fiyat söylediğiniz herkes alışveriş yapmaz.
Bu durum ticaretin doğası gereğidir.
Çoğu yanıt bile vermeyebilir.
Bence hiç yanıt vermeyenler şurada yarı fiyatına yapılıyor sen neden pahalı yapıyorsun diyenlerden de iyidir.
Maaşlı bir iş yapabilirsiniz değerli arkadaşım ticaretin doğası size zor geliyorsa.
başlık sahibinin de, benim de ısrarla belirttiğim anlaşma yapıldıktan sonra kısmını ısrarla görmezden gelme çabanıza anlam veremedim.
anlaşma yapıldıktan sonra yahu...
anlaşma yapıldı, şu tarihte başlayın dendi.
örn. o çok kızdığım olayda olduğu gibi - site çeviri anlaşmasında.
şahıs `koordinatörü olduğum şirket büroyla çalışmak istedi, ama ben sizi tercih ettim` dediğinde, `beni önerdiğiniz için teşekkür ederim` dedim ve şahıs, `önermedim, doğrudan karar verdim, koordinatörüm çünkü` bile dedi.
devamında maalesef herhangi bir çalışma gerçekleşmedi tabi.
en azından geri dönüş yapıp `sizinle de anlaşmıştık, şu tarihte başlayacaktınız ama kusura bakmayın xxx oldu, çalışamayacağız` diyebilirdi.

kesinlikle bu tür anlaşmadan cayma halleri için de bir değerlendirme sistemi oluşturulmalı.