hangi kart ile girdiniz acaba
teb ve finansbank kullanıyorum hocam ama bence karttan değil bu olay çünkü konuştuğum bir arkadaş işbankası kullanıyordu oda aktif etmiş harcatmış
Tahminen tam düzelmedi ara sıra kendine geliyor gidiyor. çünkü farklı birşey yapmadım. geçen hafta ne yaptıysam şimdide aynısını yaptım. tamamen düzelince kendine gelince sorunsuz aynı şekilde devam eder gibi
Yani 50 saat uykusuz kaldım 100 saat uykusuz kaldım buldum siz bulamadınız uğraşın diye yazanlar aslında birşey bulmamışlar o sıra facebook kendine gelmiştir reklam aktif olmuştur. yavaş yavaş kendine gelmeye başladı gibi çünkü. normalde kimse aktif edemiyordu ama artıkyavaş yavaş aktif edenler çoğalmaya başladı. o yüzden yavaş yavaş düzeliyor güncelleme bitiyor gibi geliyor bana ama tabi net birşey demek imkansız henüz