Merhabalar bugün benim 26. günüm, R10 bende bağımlılık yaptı sabah akşam buradayım ve az önce 12. Ticaretim oldu. Adminlerle hiç sorunum olmadı. Bazı adminlere teşekkür ediyorum ne sorsam cevap verdiler. Ama içlerinde birisine ayrı teşekkür etmek istedim. Bu zamana kadar tüm sorularıma hızlı ve sabırla cevap veren
@WebWon; hocama teşekkür ederim.
@Coskun; beye de böyle bir site kurduğu için çok teşekkür ederim.