Hayırlı olsun. Youtube'da izleyici açısından en önemli kriter SIKICI OLMAMAK. Video güzel ama çok yavaş akıyor. Dolayısıyla 10-15 saniye sonra sıkılmaya başlıyorsun. Tavsiyem, çiziminizi 4-5 kat hızlandırıp koyun. Hızlıca çizim olsun. Çünkü anlatım zaten yok. Sadece arkada müzik var. Normal hızıyla çok sade kalıyor ve bir yerden sonra sıkıyor.

Bu arada ilk saniyelerde üst tarafa eklenen cartoon effect olmamış